Back from Stockholm

"Get down, get down again!!!"

Underbara grabbar på Skanstullsvandrarhem, lammkött med magrutor och överdrivet mkt självförtroende, sprang runt i sina blomstrande små kalsongpaket. Mkt uppskattat.
Man har verkligen kommit folk i klassen nära på den här resan. Underbara Elin, Karin, Emmelie, Emmi, Nettan och Ylle. Framförallt min Karla. Den vackra.
Som sov i min säng inatt, fnissade i en kvart, o sen låg jag där och försökte komma ihåg alla koreografi fraser jag skapat i huvet under cullberg tiidgare samma kväll. Grymt bra! oj oj oj, o den där Isaac, come to mama..
Verkligen jätte trevlig helg, alldeles för kort kan man tycka såhär efteråt, hade gärna velat fått mer tid på museum shopen, och självklart andra shoppingställen. Shopoholic, me i ett nötskal.
Åh, viva la bam snubben som frågade om han och hans kompis var heta o jag överraskade dom med att säga oh yeah.
Jag har verkligen saknat mitt Gotland. Det är faktiskt helt sant som man säger, att när man som gotlänning är borta från ön, så vill man bara tillbaka. Lite Lost känsla. Något creepy, något charmigt.
Nu snurrar julskivan i cd-spelaren, och jag känner för att fixa julstämning här hemma. Min mjuka moder kommer ju på besök snart. Och jag ska äta glass, med GlassDanne. Kan bli lite svårt, nu när det hälsosamma livet börjar.
Deal med Karla. Gymkort.
Köpte en jätte fin modern dans kalender. Den ska snart upp på väggen. O jag måste lägga in de fantastiska bilderna från helgen.
KUL ATT HANDLA, LÄTT ATT LAGA, GOTT ATT ÄTA.
image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0