When god pissed on my splendid leather jacket!

Det tragiska är att man hittar listan på min Lunarstorm. Men det är citat från 5 år av mitt snart 22 åriga liv.


Några härliga citat:
"Pesten kom som ett skott i råttan" (Ingmar)
"Det är ganska givet" (Ingmar)
"Kvalitee!" (Marre när hon rycker i kläder)
"You grab my dick like I grab my michrophone" (nån kille på lunar)
"Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh" (Ingmar)
"jag tänder på Brieost." (Helene, min kära syster)
"BLYERTSPENNAN!" (ett internt skämt som får dig att verka dum om du inte känner till tv-programmet)
"Shit in that" (jag, när jag skulle försöka säga skit i det på engelska utan att säga fuck.....)
"Det är bra grejer" (min underbara Ingegerd)
"O, kolla så mycket ved." (Helene i julita)
"Är ni beredda?" (Ing-Britt innan andra akten på vår cabaré)
"Var är Nathalie?" (Ing-Britt när hon får veta att Natha saknas)
"Inga bögar kommer in mitt hus" (Pelle när han får veta vilka marre o jag bjudit på hans fest)
"Man kan inte va kompis med nån som är seg" (10:årig tjej på gården.)
"men vaaaaaaaaaa faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan" (pelle när han är sur på mig)
"jag är peeeeeeeeeeeepp!" (Jennie skriker kl 9 på morgonen 17 nov. att hon är pepp!)
"30 % är ju mycket det är ju som.....30%!"(martin om våra bluffrabattkort)
"Jag skulle vilja importera bort mina hårstrån på bena" (Anastacia i omklädningsrummen om våra enorma hårväxter)
"SEXY.....VERY TASTEFUL" (jag om allt)
"BOBBY.....BABUSCHKA" (14/1 festade med jennie, stacia, hannah m.fl
FRESH AIR! (bobby gänget behöver lite luft.)
"Jag vet, vi kan bygga ett fort av bajs" (Helene när hon försöker komma på vad hon ska göra med sina kompisar.)
"Jag räknar med en räka" (Jag när jag spelar poker)
"Inga små knyten man ska ha en stor jävel" (Helene när hon ska välja vaniljbulle)
"Men vad faaaan Louise" (Pelle när jag busar med hans mattebok)
"Ojojoj" (Jag när jag blev mycket förvånad och överraskad en gång som kan bli flera gånger.)
"Hot on the porridge" (Min läckra översättning på het på gröten)
"jag har det lite jobbigt mellan bena" (jag när jag bär fiskgratäng mellan bena för jag ville vara lite effektiv vid inplockningen av matvaror som mamma bad mig att göra, o vid det tillfället frågar hon om mera hjälp o då svarade jag sådär.)
"Du har fått nåt om bakfoten och det är inte din penis" (jag när jag snackar lite med feel the lip på msn)
"Han kommer knulla dig till max och fylla din maskin" (Carro när hon fick veta att jag var nära o följa med nån okänd kille hem från otten)
"Har du slagit dig? -Ja, lite lätt" (på tågstationen 15/5-06)
"Är väskan tung eller?-Nej, jag är stark!" (på tågstationen 15/5-06)
"Hon är skitdålig på engelska"( ett kraftigt missförstånd när jag trodde jag pratade om den grekiska programlederaren i Eurovision Song Contest 06, fast jag egentligen sa det om den amerikanska programledaren som just då pratade på franska)
"Har du en snigel på ögat?" (Natta) "Näe, en bh i fickan" (jag)
" underbaaaaaaaaaaaaaaaart" (jag har lärt lelle att uttrycka sig rätt)
"men oj vad kul vi hade" (jag när jag försöker muntra upp stämningen lite)
"shit vad jag ska raka bena ikväll" (amanda)
"kan man få ett tuggummi" (mika) "nä helst inte" (hanna som har köpt för dyra tuggummin..)
"5,6,7,8" (mannes underbara nödlösning när inte ljudet gick på på vår föreställning o vi hade stått o stirrat i 45 sek.)
"shit vad många elefanter jag ser" (hanna när hon kollat i det starka ljuset för mycket)
"Jag går o lägger mig nu" Vem ska du prata med nu då i telefon? (nattas trad. reaktion när jag går o lägger mig tidigt)
"Har du inte knullat nån som heter mark? hette han inte så? hette han inte mark?" (bosse när hon helt har missförstått ett litet namn, jag fattade ingenting.)
"Nu jävlar, jag menar.. nu jävlar" (pelle på nationaldagen när vi förhoppningsvis skulle bli onyktra på principen; man tager vad man haver.)
"ja må vi leva, ja nä vi leva. sverige är hedrad idag. (ett litet onyktert sms som jag skrev lite senare på nationaldagen)
"kodnamn räka. Sparven är på g. Jill, don´t open that door. I hope its not Chris´s blood. Chris is my old partner you know. Alltså. jag står här ute. Puss" (ett sms från pelle för att meddela mig om att han stod utanför min port)
"tjingeling" (Marres trad. avslutningsfras i telefon)
"Javisst" (ett väldigt missbrukat uttryck)
"Tänk på fiskarna, Jimmy!" (när Jimmy tänker på sånt han inte ska tänka på)
"Vad hände egentligen i norge?" (den stora frågan)
"Inga jävlar ballader för i helvete!" (jag, när jag har förfest o spelar musik)
"Hur kan du vara så vacker, Dojjan?" (Marre nr 2) "Jag vaknade såhär" (Jag)
"Var det lika skönt för dig som det var för oss?" (Marre2 & Dojjan citat)
"Klaga kan du, mycket, länge, hela tiden!! (jag om Marre 2, skämt åsido)
"Det är som balsam!" (Marre2) Jag svarar:"Jag gillar bomull!"
"Den restaurangen skulle jag vilja äta på. Kolla bardisken! "(jag om en schysst resturang där utbudet av alkohol verkar vara stort)
"Hette han inte smiiiiitty?" (mor, när hon o jag försöker lista ut ett namn som i det här fallet var Palm, en snubbe från stan.)
"Ok. Nu går du intensivt på! Kom ihåg, blocka, blocka! O så fram med släggan! Försvar Justin, för i helvete, du kan inte ge upp nu! Kämpa för vårt lag!!!" (ett litet sms till justin, instruktioner till tv-spelet Tekken)
"Tidningen Cosmopolitan påstår att en svensk kvinna har i genomsnitt ungefär 7 sexpartners under hela sitt liv, eh what?!" (Ett upprörande sms till haggan då hon svarar);
"HAHA! det finns väl nåra som inte ligger med nån alls antar jag.. o tex min mor o hennes väninnor har typ legat en med lr två stycken.."
"Var fan är karla?!?! (en klassisk fråga)
"Vad är fellatio- en god ost" (mitt svar på Pillans sex quiz)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0