Fettisdagen o pappas födelsedag

Fast jag har ju iofs aldrig haft nån koll på hur mkt han fyller varje gång. Eller ja i det här fallet fyllde. Eller vad man nu ska säga. Man kan väl inte riktigt säga att de där hemma har lättare att hantera det här, men jag är ju seriöst ensam här på en ö, utan min familj.
Fast iofs så fick jag besök i måndags natt, vilket min syrra hade för några dar sen. Jävligt obehagligt.
Bror, Jossan, deras son Axel o Helene besökte hans grav idag iaf.

Grym smärta i stjärten o i ryggen. Maud kom ju lite sent till klassen idag så det var lite segt. På eftermiddagen fick vi träna på att falla o ge tyngd. När Pillan gav mig rådet att tänka fyllevägg så blev ju det mesta lättare.

Sen var det samling hos Karla med järngänget o en finsk pinne. Efter ett tag dök det upp en jeppe. Exprimentella lock o blåbärspålägg tillsammans med mandelmassa. Very nice. Jag har ju inte fuskat som tydligen alla andra har, när det gäller semleätningen. Diamanten o Blubb med vinshot-straff om man förlorade.
Här sitter man nu vaken efter en jävla massa kaffe, 3 semlor o det där otroligt söta vinet. SOCKERKICK

Wyclef Jeans skiva The Ecleftic är ju ett mästerverk i sig. Att man inte kunde uppskatta sånt när man var liten, e ju en skam i sig.

Marre är borta igen.

Förhoppningsvis kommer mor på en snabb visit nästa vecka.

Mitt fina dansprojekt till Februari konserten är ju minst sagt ett projekt i sig. Om jag bara får lite lugn o ro i mitt huvud, så ska det nog gå bra att komponera ihop nåt fint.

Schlager på lördag! Den här helgen består ju i stort sett av massa festande på olika håll. Smygstart idag hehe.

Tack för ni i Järngänget. Ni gör mig väldigt glad! pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0