PARTYDOJJAN

fin början på dagen. ett sms från vår förbannade huvuddanslärare som var som sagt förbannad då det var endast 8 elever på klass i fredags. Jag var iofs en av dom, men iaf. man blir ju rädd för fan. Hon har ju ändå varit med i en Ingmar Bergman produktion. Respect, man! Bör nog tillägga att jag är rätt så full just nu.
Ätit middag med natta på creperi, rött vin hemma hos natta, för att sedan efter viss övertygelse fått med natta till hamnplan där Karla väntade. Vilket jävla röj. En brud kom fram till mig o sa att jag dansade grymt bra. Körde hårt på scenen. FaN VAD KUL DET VAR. Men jag saknade min älskling. Träffade Adde, gled snyggt förbi hans tricks. Biffen var där, med sin härliga blick haha. O framförallt var ju apotekaren där. Men jag gjorde inte min grej där, får bli en annan gång. Mina blåa tights råkade fett. Ingen toa blev vandaliserad. Jag anar en fin baksmälla om några timmar. Rödvin är farligt, men väldigt gott. Stormen är ju här nu. Ett fint hagel attackerade mig när jag var på väg ut. Inte samma sminkning när jag kom fram till Natta. Ny kille som jobbar på creppan. Trevligt. Som den fantastiska jornalist jag är, frågade jag vilka former av kaffe han hade att erbjuda. Hillman tyckte att situationen var mycket pinsam. Men det är ju inte ovanligt att hon tycker det.
Men tjohoo... jag gick ju ner i brygga.. känner redan av det nu. Ska nog vila imorgon. Nu fortsätter festen. Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0