imorgon smäller det!!!

men jag har inte packat än. dealigt. men snart så. jag är så fiiint bakfull sen igår. så jävla kul det var. helt crazy. jag körde loss på förtrollad karaktären mot adam 88. pelle o jag trodde stenhårt att han var 25. haha. han delade ut sitt visitkort, ville att jag skulle vara med i nåt filmprojekt. han var också tvungen att prata på engelska, totalt jävla onödigt då hans engelska var helt värdelös. men jag höll god min. "don´t you love your girlfriend..?" ja det bästa var ju att han har flickvän men att han kände en sån attraktion vid mig.. såklart.
god mat, framförallt desserten. fantastiska badkarskort. underbara moves på dansgolvet. grymt kul. kom hem till karin full o glad, men min söta morrrgan hade inte möjlighet att prata. men imorgon smäller det som sagt vad, o då ska vi äntligen ses. toooooschiii!!!

Kommentarer
Postat av: Sparven

Haha, åh, vilken kväll. Comeback denna nyår, känner jag!

"don´t you love your girlfriend..." Haha!

2008-11-27 @ 14:13:25
URL: http://pelleponken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0