bara för att jag

har så heta killgrannar som stirrar in i lägenheten så vågar jag inte gå ut o sola. men jag har bestämt mig för att försöka gå ner 5 kg och få en schysst platt mage. om jag lyckas, så ska jag pierca mig i naveln. elins piercing är så snygg o en piercing är väl mkt bättre än en tatuering? eller så går det jämnt ut o mamma dödar mig vilket som. alkohol kan vara den stora boven, så jag skär ner kraftigt på det. 
byter ut det mot massa härlig träning.

min syrra vill åka till bodaborg med familj och vänner. jag är ju på. tänk er syskonen eriksson samarbeta intensivt på kort tid. brorsan som är jättelång, syrran som är skitsvag och jag som inte tycker om att springa. det kan bli en härlig hit!

natta är onödigt sur på mig. för att jag o pillan glömde bort henne på en tråkig fest vi inte hade lust att lägga tid på, o alla där satt ju ändå o väntade på att tonsättarna skulle dyka upp. när man säger att det är röjj då ska man inte behöva gå in osäkert i lägenhet o ropa hallå för att det är så tyst för att alla som är typ 8 pers, trycker på världens minsta balkong.. osocialt o boring. nej tack.

hittade precis fler makaroner i skafferiet att käka upp råa. dock har de inte samma intensitet som de förra.

innan jag åker hem ska jag pimpa min lägenhet o göra den fräsch så har jag nåt kul att komma hem till. det känns så konstigt att åka hem en månad o vara med nära o kära för att sedan åka tillbaks. det lär ju bli härligt intensivt. men eftersom jag fortsätter att leva det glassiga livet så ska jag försöka få över mina nära o kära hit. bara jag inte virrar bort mig i alla gränder kan jag funka som en bra guide.

kanal 5 bjuder på mkt skitprogram idag. Airlines, som jag tyvärr måste erkänna är en repris.om ett brittisk flygbolag. så fruktansvärt ointressant! var ät de patetiska high school filmerna??


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0