jag har ett fotbollsparaply!

vi skickar di leva, en skön kille som är folkkär o bär klänning o så har vi akrobater hängandes i linor o såna där lakan. det kan bli skitbra! Ja alltså, jag syftar på eurovision. alltid i bakhuvet vet ni. Englands bidrag even if, är ju irriterrande härlig, fluffig o framförallt hurtig. på med den varje morgon, så blir dagen skinande fin!

Plus till herr gångstilen som är avslappnad, ledig, bakåtlutad men ändå med självförtroende.

min mor bjuder på upprörda stämmor gällande att min syster, känd som äckan,  gått omkring offentligt i mors hello kitty pyjamas byxor. äckan har en viss tendens att sno saker från mor. mor e så söt!

puss o en extra puss till underläppen hans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0