kommunikationsfel

Pyttsan nu blir jag lack. ska det vara så svårt att skicka ett mms dagen till ära? tydligen, tydligen.
Idag kommer min sparv hem. Jag hade ju lite lätt glömt bort att det är midsommarafton imorgon. Om vi ska köra på nåt alls, så blir det traditionen att plocka 7 sorters blommor o hoppa över hagar. Det kan bli en utmaning på alla sätt och vis.

Jag har svårt att se hur jag ska klara av katterna. Jävligt segt att inte få vara borta över natten. Hatar hinder. Nu när man liksom är på fastlandet ska man ju kunna få vara fri. Men som en diskret kompensation så ska jag vara kvar lite längre än planerat. Jag måste ju fira min Sparv o jag måste massa annat kul.

Tänkte dra mig en vända förbi Norrköping och Monki som tydligen är placerat i Spiralen. Hittat utsökta saker! Måste ju vara fiiin till denna idiotiska guidning. Vill hellre träffa herrn än kvartetten från Leeds.

Puss

Kommentarer
Postat av: Jonas Rehn

Tjena Dojjan. Finally hittar jag dig. Hittade ditt ex före dig. Skitsamma om du har kille eller ej, I love ditt face, och din schyssta kropp. Jag är inte ute efter att ragga som du kanske trodde när vi sågs för första gången.Det ber jag om ursäkt för. Jag borde nog ha lagt upp det lite bättre.

Men du har nåt speciellt som trollbinder. Att du dansar som en gudinna är en annan sak, men du fattar nog vad jag menar. Hör av dig så fort du kommer på vem jag e hehe. Hälsa exet o tacka. Schysst kille, han hade varit på hultan såg jag.. Ha det great. Puss

2008-06-22 @ 13:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0