ojojoj oooj

jag har så mkt att berätta om denna kväll/natt, men jag tror jag tar det imorgon. På ett mer piggare plan. Dessutom har jag fortfarande inte fått tillbaks min känsel i vänstra foten. Nu har jag snart knäckt klart min nacke. O ska snart sova. Men vilka härliga äventyr, Jag skulle kunna ge lite försmak. Stödord till mig själv
Då ska vi se, detta kommer absolut inte i kronoligisk ordning. Men det är bra, så jag kommer ihäg. För jag måste berätta allt för mamma sen. Inte riktigt allt.. men.. =)

Lovisa
Jimmy
Irriterrande Mattias, som är ngt påträngande
Polisen/bråket
Jonas
Fredrik som hade ett helt annat språksätt, för att han var så full
Becky Sharps fina show
Nun with the gun-sångaren o de melodiska verken
Promenaden hem med pojkarna
Erik-presentationen
Pizzan
De dryga killarna på Fredspizzerian
Pelle, hela han, i sig

Det var nog allt

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0