dags att lägga alla korten på bordet

för jag har ju inte varit helt ärlig. för de senaste veckorna har känt blaha. o egentligen skulle jag ringa o säga att det inte kändes bra.. för jag hade blivit uttråkad. o då känner man inte så mkt lust. medan han såg att jag aldrig öppnade mig, iaf inte på den senaste tiden.

men som sagt jag har inte varit helt ärlig. avståndet är mestadels det största felet. sen att vi inte passar ihop är ju en annan sak. "du behöver en riktig man" som natta jämnt säger. o det är ju definitivt sant. inga mer barnrumpor med så stora känslor att de inte kan stava till det.

snart har jag mina modellkort. dom ska jag tydligen ha fått tidigt, men jag kan då inte hitta dom i min mail.

dagen har mestadels ägnats åt youtube tittande, michael jackson, från hans tidigare konserter. Lusten att dansa såååån dans väcks definitivt till liv.

sen att det finns en hot hot hot good looking kille där ute som man bara vill mumsa på är en annan sak.


ciao!!!


Kommentarer
Postat av: räkan

tss. första gången typ jag kolla! men roligt va det. haha

2008-06-18 @ 16:59:32
URL: http://rkn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0