min älskade

ljusslinga som morgan hatade så intensivt ska nu upp. ja vintern må vara slut men nu är det storslambalabam schlager o jag tycker den är fin. så nu ska den upp. jag gör fint inför kvällen. halv 6 imorse ringer olle för att något full säga hej. härligt säger jag, sen fick jag även höra hans ljupa andetag när han somnade i luren. härlig kille det där. fan vad folk som ska hit i sommar  o umgås. trevligt, men hur ska jag hinna träffa alla.
grymt väder idag. shoppade på stan o köpte champagne o jordgubbar för kvällen. jag har verkligen världens bästa tjejgäng. t.ex idag när jag satte mig på en bänk i ivrigt tankearbete, om jag skulle satsa på glass eller kaffe o så dyker elin upp, solskenet i sig o så hängde vi. sen kom karla o jeppe. de är ju verkligen världens sötaste par! o så hängde vi utanför doncan o snackade schlager, mode o mcdonalds menyer.

nu är det städning o jag har typ skjutit upp dammsugningen i kanske 20 minuter. men snart så. sen ska jag ordna med drinkar o göra mig fin. som vanligt hinner jag väl inte läsa aftonbladet. Hejja Azerbaijan!!!

o nu visar det sig att hela gänget kommer till mig! great! puss till alla mina fina!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du intresserad av mode, shopping och skönhet? Kolla in den nya modebloggen: http://thefashionistas.blogg.se

2008-05-24 @ 19:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0