Nytt recept o uppsala

då var man tillbaks här. läste stasias rapport om bloggar, om värdelösa bloggar o den har bloggen måste j vara aktiv för att kunna räknas som en värdelös blogg. so here I go.

efter vårdans, kände jag mig riktigt jävla värdelös, ledsen o skitförbannad. så jag lämnade ön. utan att ens fråga om lov. jag skulle iofs på dop, vilket pillan sa när helena frågade var jag var nånstans. o när hon frågade om när jag skulle komma hem sa hon att jag var på dop. underbara pillan!

i övrigt hejjar jag stenhårt på Azerbaijan i Eurovsion song contest. O även Schweich. Ikväll är det andra semi, med Sverige. Ingen får ringa mig då.

Mina härliga skatar grannar hade fest. Typ hela natten. Efterfesten började kl 8 imorse. ÅÅÅÅÅÅÅHHHH! vad glad jag blev av det.

Värsta underbara gästlärarlektionen idag. Adele från den kända gruppen Stomp!! Mycket rytm att koncentrera sig på, men det var skitkul!! 3 timmar bara försvann iväg. Sen fick jag mens mitt i allt.

Mitt recept
cous-cous som man tillagar. typ 2 portioner. blanda detta, o värm åter igen med krossade tomater med vitlök.
svarta bönor-koka dom
gurka, körsbärstomater (gula o röda), salladsmix, svarta oliver o feta ost-skär i bitar o blanda i en skål tillsammans med den röda cous-cousen.
salt, citronpeppar o olja.
solrosfrön som garnering!

muuuuuuuuuums!

o så då till uppsala, över en fika liksom. väldigt befriande att vara totally ärlig. attsäga att jag sitter här i myskläder o inte nåt sexigt med spets. fast moiá is sexy anyway =)
uppsala är en titel som inte behöver betyda så jätte mkt i stunden. men att dansa till lite reggae vore jävligt soft.  över en fika såklart.

o så får vi se om jag kommer över min halkfobi som nu också innebär lite vurpfobi!!

pussar från bruden med en rosa Dojjan keps


p.s jag klippte mig själv i fredags. resulterade i en spännande lugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0