this ain't a yes, this ain't a no

Idag lärde jag mig att springa.
Det lossnade äntligen. Efter att ha i 1,5 års tid strugglat och kämpat. Jag hatar verkligen att springa och har därmed försökt att undvika det. Men på klass kan man inte göra det.
Jag fick ett glädje/tårrus vilket även min lärare fick.
Där satt den!
Sen så gick mycket annat lättare. Fick beröm för mycket idag. Yeah!

Fick ett spännande mejl från min syster idag. Hon och jag planerar en kupp för livet. Endast hon och jag vet. Frågan är om jag vågar? Det gäller att vara säker på sin sak .

Jag hittade ett gratisprov av en utmärkande god parfym i mitt hem imorse; sergio tacchini. Lite lätt förälskad i detta, för mig, okända märke.

Visby är oerhört mysigt idag. Mörkblå himmel när jag och Elin var nere på stan. Vi gled in på Clas Ohlson, min oskuld togs då jag inte varit inne där sen det öppnades. Vi såg lite billigare alternativ för julbelysning för både inne o utomhus. Men det är kanske ingen god idé att börja inreda lägenheten på nytt när man troligtvis ska flytta tillbaks till fastlandet efter utbildningen slut.

Jag har blivit mer medveten om min kropp och dansen. Jag ser fram emot fortsättningen av min resa. Jag tänker fan inte ge upp. Jag har ångest för förra året. Men jag fick världens finaste och underbaraste vänner på köpet. Vilket har gjort resan att fortsätta, desto mer värdefull. Tack systrar.
Tack för ni som ser mig.

Lite läskigt, eller så är det höstmörkret som påverkar, iaf, att Morrgans sista ord var att han skulle komma på alla mina föreställningar, för stor kommer jag att bli. Inte för att jag tror att han håller sitt ord. Och så sa Jonas när han tyst låg och funderade att jag kommer att bli stor. Dessa två vet egentligen inte så mycket om dans. Min mormor sa alltid, tänk om..
Men mest rörd blev jag när mor hade kollat på min senaste dansfilm på facebook och sade; titta Louise vad långt du har kommit sen den dagen då du lekte dans, när du dansade runt i den röda kjolen överallt!
Åh mor!
På fredag åker jag hem till mor och resten av familjen. Framme runt halv tolv på kvällen. Ljuvligt. Sen på lördag är det releasefest för min brors band; Becky Sharp. Deras första skiva har släppt i dagarna. Så jag och syrran ska hjälpa till med försäljningen och ha allmänt trevligt. 

Jag saknar min Sparv. 
The one and the only Pelle.

♣♥♦ Love ((Louise 


Kommentarer
Postat av: Pelle

Din buse, ska du säga som har planerat denna KUPP sedan början av månaden!

Naughty!!!

Jag stödjer dina tankar och handlingar OAVSETT, det VET DU

:)

Älskar ju dig.



Puss

2008-11-27 @ 13:35:24
URL: http://pelleponken.blogg.se/
Postat av: Alina

2008-11-27 @ 13:39:46
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0