A moment

Mor och jag upplevde a moment när vi tillsammans såg de sista minutrarna av Ugly Betty när Gio säger till Betty att han inte vill vara hennes tröstpojke, utan han vill vara THE BOY.
Vi höll för våra hjärtan för det kändes som om de skulle sprängas ut genom revbenen!
Nu kollar vi på en intressant balett, en gammal version av Romeo och Julia, på Axess kanalen.
Slutet på akt 2 var värdelös. Akt 3 började med mer dans än någonsin och en jäkla massa hångel. Mor är insatt och berättar att de privat, hade ihop det. Det såg jag allt på munplutet. Den spänstiga pojken Rudolf Nurejev a.k.a Nurre dog tydligen i Aids. Tydligen bisexuell. All information från mor min. Vilken kvinna!
Jag har inte ens sett Leonardio Di Caprio versionen. Såg nån gammal teaterversion på de geer gymnasiumet.
Mor översätter i tal den intressanta mimiken och den s.k dansen. Många sega statister må jag säga.
Tacka vet jag Svansjön!

Tack min Prins.

Imorgon bär det av till Norrköping med Äckan. Nice.
♣♥♦ Love ((Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0