Ikväll kommer jag inte på någon bra rubrik

http://www.youtube.com/watch?v=8Sh0DNUQ3uI

Ja här sitter jag och ska nu faktiskt bli riktigt intim med Rudolf Steiner. Jag ska få redovisa på måndag så nu gäller det. Och att skippa eventuell utgång på munken och att ge sig hän arbetet är väl ändå fantastiskt! Visst har jag klämt i mig ett glas vin men jag tror inte att det kommer sluta med att jag klänger på Ruffe direkt. Bäst att skötta det på en proffessionell nivå.
Såg nyss Darin på Världens Barn Galan. Vilket jäkla uppsving. Och inte så mycket höga knän som man sett förr när han dansar. Inga dansare. Bara han. Hans tid i Berlin har fått honom växa. För det där var fan bra. Jag vet att jag i 2:an på gymnasiumet med kärlek mobbades för min passion för hans låt Step up. Men det här är ju verkligen bra skit. Breathing for love tror jag den hette. Inspiration direkt. Så nu åker min brända skiva från Pelle upp ur förrådet. Här ska spelas finpop med touch av barnförbjudna lekar.
Darin är äntligen tillbaks!

Jag vill inte misslyckas den här gången. Om detta inte funkar, vilket låter som jag har värsta misstron och att jag tänker för mycket framåt så är inte det min poäng. Alla är inte svin. Alla mina ex var inte svin.. De förstod mig inte.
Fast en del utav dom visade det på sviniga sätt och en del
 var inte lika redo för livet som jag.  

BALANS

Om du tror på mig.
Om du är redo att med ditt hjärta ta hand om mitt värdefulla paket. Så varsågod.
Jag vill inte bli sårad. Jag vill inte bli bort puttad ur din säng. Jag vill inte att du skriker fitta åt mig när du är full.
Jag vill förevigt vara i din tanke.
Så kom nu.

Jag har diskat, städat, bokat in tvättstugan imorgon, hittat riktigt fräscha och dessutom billiga pastaskålar i porslin och en tuff sportig kjol som tar andan ur mig. Bokstavligt talat. Jäkligt tajt i midjan.


en riktig plattfot

låt mig vara rättvis

♣♥♦Love IILouise


Kommentarer
Postat av: Sparven

MITT HJÄRTA, vill inte sluta läsa... Blir glad, ledsen och bara fylld av SAKNAD av dig när jag läser igenom hela din blogg här. Ja, jag tar en omgång på en gång, så att säga.

Sluta inte. Det här är bra grejer.

:)

Älska

2008-11-27 @ 14:05:01
URL: http://pelleponken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0