``,,,,.,,.,,''

Bättre än Titanic.
The Notebook.

Den omtalade filmen som jag haft hos mig ett helt år, utan att ens veta om det. Fick den av min syrra som i sin tur fick den av Tara Collection, vilket är rätt så kul då Tara är en damtidning.
Filmen som Jummis har gråtit av. Filmen som  Bo skickade över msn och som tog upp en jäkla massa minne.
Filmen jag glömde bort.
Filmen som jag nyss sett.
Klart att jag grät.
Men det som berörde mig mest var inte själva handlingen om en sommarromans, det var blickarna. De talade blickarna. Nåt av de vackraste jag sett.
Jag må ha sovit 4 timmar, och jag må vara lite off balance, och förkylningen blir nog inte bra av detta, men oj.
Allt låter säkert bajs, sånt man förväntar sig att någon ska känna efter ett drama som detta.
En film är bra om man känner sig förändrad. Och det gör jag.
Lite klarare perspektiv.

Och så mycket känslosammare. Sånt som man håller inne på för att det känns så dumt.
Men nu har jag börjat igen. Det måste betyda nånting.
Jag som säger som andra delen av min älskade redaktion. Jag är tillbaks, men jag har med mig nåt nytt.
Det känns som jag upprepar mig, men det kan nog vara bra att påminnas.
Innan jag faller i dina armar.

♣♥♦ Love IILouise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0