Jag kan nog bara skriva konstiga texter

Ur Små tankar av Pelle och Louise. 
 
"trodde att du hade gått förbi men det var bara vattenslangen som bara ville säga att nu räcker det, vi vi vill inte ha mer krig, inga mera krig i fiskdammen där så många elefanter drunknat i fyllo av fjädrar o stora helikoptrar som de gamla glömt av på tågstationen. nä ingen harry potter med halv snopp, utan en madam med hög näsa o varm panna, där hon tillagar torsk på fredagar. det måste få ett slut sa han, men då hade jag redan gått, gått för att stanna på nya platser, där andra bara sovit, där andra dragit linor där du min sköna fick ett brev från kajsa som satt o grät utanför sklyfönstret då hon fick se sin undelat bajsa.. som aldrig förr o det är därför vi lever i nuet, utan alingsås på kartan o utan mandel i gröten. nu gäller det, fiskpinnar i såsen kantareller i raketerna, så bör midsommaren blir misslyckad. men det är ju det vi förväntar oss, att den ska bli. för om du bara hade gått förbi så hade jag gett dig snusdosan du glömde i min trånga kalsong, o då hade faktiskt the ark vunnit eurovisions song contest!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0