världens sämsta vegitarian

då jag råkade få i mig kött, i torsdags, Men tyckte att såsen hade fin arom. det hade inte min mage några timmar sen. Det hela rör sig om ett kraftigt missförstånd av peperoni o feferoni.. 2 helt olika saker.
Lammkött däremot.
Oj oj. Kom hem från en dejt nyligen. Lite pinsamt att jag gick därifrån imorse. Men åh. Så grymt snygg han va. Ojoj. Eller är. Han är snygg. Vilken jäkla hyllning. Tråkigt dock, att han förnekar sitt gotländska ursprung o talar inte därefter.
Snart ska jag ringa Csn o prata om de pengar jag antagligen inte kommer att få.
Lovely.
Skolan är helt underbar. Träningsvärken likaså. Alla tycker jag är annorlundare från förra året. Stämmer nog.
Jag känner mig mer trygg i mig själv.
Det är väldigt trevligt.
Härlig fest i fredags hos Ylle, Sanne & Marcella. Tema; Madonna/glitter/inflyttningsfest. Det var huvudprydnadstävling o jag kom på delad andra plats. Mitt bidrag var snopp med älghorn. I övrigt har jag gjort min silverklänning själv.


♣♥♦ Love IILouise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0