Go motha, it's ya birthday!!

Mor fyller återigen 39 år.
 Men det tycker jag bara är oerhört trevligt. Sen att jag inte kan närvara är en annan sak. Men nu är mina tågresor fram och tillbaks betalda så jag kan vara hemma och titta på Eurovision med riktiga fan. Med personer som bryr sig lika mycket som jag. Alltså min syster och Hurtig.
Om en viss bästis är där eller inte, vet jag inget om.

Även Pillan fyller idag, på Dansens Dag, o min stora insats för dagen var när jag för en gångs skull inte lyckades bloda ner hela dansgolvet med mitt något öppna sår på knät.

Jag är nästintill expert på att undvika städning och min disk. Även att skjuta upp samtalet till Radiotjänst. Efter en massa kaffe imorgon, måste jag nog ta tag i det. Ja vi är ju inte lediga som alla andra 1 maj, jag har visserligen en lektion men resten av klassen ska ju repa hela dagen, o sen är det ungefär samma visa på lördag då det bjuds på gratis glass på världens godaste glassbutik ever.
Det jag menar är att jag kan gå på fest, eftersom att jag ändå är uppe rätt så sent. Men. Jag är ju den enda som kan. Och en viss seeeeg människa frågar mig om jag känner till någon tillgänglig fest.

By the way!!! Room raiders, är ett fasansfullt sketet program som jag alltid lyckas titta på, för jag blir alltid lika fascinerad över de amerikanska ungdomarnas sätt att prata.. nästan lika långsam takt som på The Hills och hur det gärna vill kommentera och häva sig. Fantastiskt. I dagens dubbelavsnitt så dök det plötsligt upp ett känt ansikte. Och jag tänkte först; nämen åh.. en dubbelgångare.. nämen nej.... åh herregud det är ju ZAC EFRON!!! Flickfavoriten från High School Musical och Hairspray. Mtv är lika seg som min vän att uppdatera, för jag kan tänka mig att avsnittena är från 2004 eller dylikt, och han höll tydligen på med Summerhill produktionen. Den där surfingserien som ja.. ja.. jag kollade på den bara för att han var söt. Men. Jag lyckades övertala folk att se den med mig. Otippat.


Nu är det snart Fråga Olle! Jippi!!


Love L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0