Riiiiiidge ratttttch filiii bom bom booom!

Tjolevippen, det är sol, jag bär en speciell huvudprydnad och har bara ben!
Det är varmt, bror o jag har fixat med musiken till mitt verk till vårdans o en dansdvd till danshögskolan. Jag har varit vaken sen 9 o upplevt ett antal sms från bästisen min, om var festen ska hållas. Hållas och hållas, det är VI som ÄR festen! Här utlovas det normal fest (ni som känner till min bästis kanske förstår vad jag syftar på) med både mat och dryck som erbjuds. Maybe a hallelujah moment. Eller som nu när bror fes mig rätt i ansiktet!
Burn after reading.. att rekommendera, iaf om du är en sån som jag!
Söt med andra ord.
Diskussioner om pedalbord och att vara laidback är vad bror erbjuder som samtalsämnen. Men fräääääsch är han. Och hjälpsam.
BÄRS SÄGER VI.

Love L

Kommentarer
Postat av: Jum-Jum

Titeln påminner mig om det här:

http://www.youtube.com/watch?v=U91X6O5oVCE

2009-04-12 @ 20:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0