It's happend before and I want you to know

Todeloo.
Jag struntar i ett charmigt intro och går rätt på sak( brödtexten alltså)..
Har du lite "gammalt" rosé vin hemma? Har du dessutom spontan köpt (med alldeles för lite sömn för hjärnans verksamhet till vardagliga sysslor som gör att du helt enkelt inte tänker dig för, ALLS) new editon när det gäller cider på systemet?
Här är en lösning på problemet. Ta ditt rosé vin och häll upp till hälften i ditt glas, sen plockar du fram ( i det här fallet) Gravendal jordgubb/fläder och häller upp i resten av glaset. Låt stå! Och framförallt låt dessa härliga smaker förenas och vad händer då? Fysikern eller kemisten eller vad jag nu kan tänkas vara, meddelar att det blir så mkt godare än när de är var för sig!
Clatch på den säger vi som saknar andra halvan av redaktion. En makrillsmacka nu och sen hade man varit iväg på totalt overkliga händelser ute i nattlivet!

Sicken olycka som hände imorse. Om jag hade all anledning för ett ypperligt missfall, så hade det kunnat vara det. Mer får vara osagt för jag har ingen erfarenhet att förtälla. Men det skulle ha filmats. Framförallt för att olyckan skedde under intressanta omständigheter.

Min vän Sparven lovar för ett galet 16 (15) avsnitt av Höga Klackar & Vassa Slipsar som faktiskt spelades in utan min kännedom. Eller först hade jag ingen aning för jag trodde det togs kort. Så jag ser kanske bra ut de första sekunderna, sen brakar det loss totalt. Precis som det brukar göra förstås. Det är ju det som nog är det fängslande med oss. Att vi vågar tar i, oavsett var vi befinner oss. I det här fallet på väg till påskaftons fest. Den mest intressanta fest jag nånsin varit på, iaf på en sån hederlig tradition som påsken!

I övrigt min syster så har jag rätt, du kan själv ta en titt på  http://artists.letssingit.com/melodifestivalen-lyrics-scotts-jag-tror-pa-oss-kzxtv25 om du inte tror på mig, men så här sjunger iaf pojkarna i The Scotts
"En gudinna som försvann på höga klackar
Från Hugo Boss"

Love L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0