I'm back



Gotland är täckt av snö. Jag gick inte vidare till prov 2 för moderne dance school, jag har fått en bot på 1200, det har varit en turbulent klassresa och jag har ett par fantastiska klasskamrater som jag kommer sakna massor när vi tvåor slutar till sommaren.
Vi är som ett kompani. Och vår tid ihop har rusat iväg.
Imorgon är jag ledig och förhoppningsvis får jag inget sportlov. Mer förklaring på det intressanta uttalandet kommer imorgon plus massa annat som jag inte uppdaterat om.
Men utöver att det är en pärs att ta sig fram genom all snö ( o utan att säga för mkt så har jag kanske blivit av med en tredjedel av min halkfobi) så e jag tillbaks till min sköna, goa säng som jag saknat så.
Notera mina tåspetsskor.

Love L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0