Cause I´m hot, and you're not

Min lägenhet ligger på uppsägning. Jag har noterat att mitt fastpris har en bindningstid på 24 månader. Jag börjar starkt fundera på, om de anställda på tele2 comviq, inte ska meddela sina kunder om diverse bindningstider. Det känns iaf inte, som att det ligger på deras bord.
Idag började repningarna inför konst/dansfilmen jag ska va med i. Minimalistisk. Ja det märks verkligen. I 7 timmar har jag stått på en ramp och gjort samma sak om o om igen. Vi talar knappt om en koreografi. Om jag nu får rollen som en av the girls, in the front line (eftersom en tjej fick ont i fötterna, vilket vem som helst skulle få av det egentliga stillastående arbetet vi utför o jag fick ta över) så talar vi om att buga. I långsam förberedande sekvens som sedan blir en total bugning. Eller så rör det sig om att hålla i en flagga, som bugerskan ska ha över sig, när den bugar. Vilken även det är en förberedande process som endast kan utföras på 2 sätt. Låter det oklart? Det var relativt oklart i 5 timmar.
För er som att jag sagt till, att han och hans fru är franska. De är egentligen ryssar.
Absolute Winter Party 2009, eller vad den nu kan tänkas heta, är ju paaaaarty.

Och så till dagens stora genanta ögonblick.
Marcella, Hillman och jag står ocn inväntar på dagens introduktion. Marcella frågar mig om allt är bra, jag skiner upp som en gigantisk sol o jag säger att det är jättebra, lite väl glatt. Hillman tittar konstigt på mig, typ, varför låter dojjan så jäkla glad för, och jag blir massa generad och kollar bort.

Mmmm. Mums.

Love L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0