You shall taste my cherrypie

but only you.

Melodifestivalen sög balle för att uttrycka det i ett onyktert tillstånd. Sen vill jag inte rekommendera att äta första målet mat kl 22.00 när man råkade ta en 4,5% cider vid halv 4 snåret idag. Men en fördel, i det hela, vilket jag av nån outgrundlig anledning var tvungen att prova förut, styrketräna onyktert. Hallå, vad e detta för idé. Om jag inte får höra att det är asdumt, så tror jag att det kan vara en intressant grej att fortsätta med. Att träna när man e full. Smaka på det.

2 år senare tycker jag om Rysslands bidrag år 2007, Serebro med låten Song # 1. Det året, var det mycket bra bidrag, får jag ta och säga. Får se hur årets blir. Men gud vad dåliga bidrag det var ikväll. Om man vill vara snäll så kan man säga att Sarah Dawn Finers låt var bra. Men det är typ det enda. Jag satt länge och väntade på att ett häftigt upptempo på Sahlenes o den norska brudens låt, skulle ta mig med storm, men de fortsatte i lugn mak. Och se där, de kom inte vidare. Urringningar löser faktiskt inte allt.
Samtidigt som jag grät blod, så skrattade jag livet ur mig när de svenska rapparna entrade scen. Fy fan. Det värsta, är att jag tror mig känna igen den blonda filuren. Om det inte är allmänt känt, så har jag väldigt lätt för att registera människor i min minnesbas, o den där snubben har jag sett förr. Dock inte på en scen, och det är inte direkt nödvändigt för mig att se honom igen. Ever.
Däremot, pausunderhållningen. Det är intressant att just det, får visa var skåpet ska stå. Likadant var det när Carola, sjöng Genom Eld, vilket många håller med mig om, borde ha varit med och deltagit i festivalen. Nu. var det iofs en annan grej, nu sjöng Darin "Se på mig" och gjorde det relativt galant. Som tondöv är jag kanske inte den bästa publiken. Men jag är söt.

Kanske blir det utgång eller nån form av fest beroende på min vän Karla. Eller så gör jag slag i saken själv och det har ju definitvt funkat förr.
Eller så blir det årets träningspass.
Vill bara säga till min syster, som är en van snokare på personliga dagböcker och dylikt, du var väldigt fint igår, och jag hoppas bakfyllan gjorde dig gott tillsammans med High School Musical 3. Det är inte alla som hyr den filmen. Grattis.

Och till slut tar vi några fina rader. Du som listar ut vilken låt det är, får en puss och du som fattar att den är till dig, får en gigantisk puss.

Boy, you wanna take on me
'Cause I'm your killing pill
 
Can't you see the way I move
My dress, my flashy skin
Listen up, you know I got
The place you've never been


I'll get you to my bad ass spinning for you

So come and check it
My bad ass spinning for you (Ow)

Baby boy you know I still
Got sexy freak in me

Put your cherry on my cake
And taste my cherry pie 
 
So come and check it
My bad ass spinning for you

Alla ni som tar illa vid er, även jag när jag nyktert ser detta, så ber jag och här och nu om ursäkt.
Love L

Kommentarer
Postat av: Pelleponken

Detta är en mycket genialisk grym låt. Taste my cherrypie, SeeeEEEeeEEEEEEEEExxYYYYYYYY

2009-03-08 @ 00:48:57
URL: http://pelleponken.blogg.se/
Postat av: Dojjan

grattis. du får en puss!

2009-03-08 @ 00:56:21
URL: http://dojjan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0