With the moon I run, far from the carnage of the fiery sun

Dag 2 i korvdiskussionen. Vi har kommit så långt att vi ska göra en korvsallad då detta inte verkar finnas ute på marknaden! Något jag upptäckte när jag och Stasia träffades tidigare ikväll för "middag vid kungshallen" och Harry Potter och halvblodsprinsen. Ja det är ju Snape som är det.
Men det är svårt att inte bli berörd när man ser den. Framförallt när man vet att Dumbledore ska dö. Och att se stackars Draco kämpa med sitt påtvingade öde. Och det var helt fantastiskt när Harry drack trolldrycken och blev så härligt busig i sinnet.
Och vilken oväntat kyss av det slag som det blev mellan Ginny och Harry. Jag säger bara underläpp!
Stasia var så söt när hon puffade mig sidleds, vid varje romantiskt tillfälle.

Om några timmar drar jag till götet, tänkte sova snart, i typ två timmar sen upp, make me beautiful packa det sista o dra. I götet väntar tråkigt väder noterade jag nyss och en Kaka.

Love L

Kommentarer
Postat av: Sparven

Tack för all information om filmen som jag inte alls hellre överaskas av när jag väl ser den. Återigen- Tusen tack. Nödvändigt gör gest

2009-07-29 @ 00:05:48
URL: http://pelleponken.blogg.se/
Postat av: Dojjan

Min sparv, det här låter allvarligt.

2009-07-30 @ 14:51:24
Postat av: stacy

men sparven, nu slipper du ju se den och kan spara 110 kronor :) puss

2009-08-04 @ 18:53:50
URL: http://inanothertown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0