If I wanna rock I rocks, if I wanna roll, I roll


Hem till gården, nervbitande spänning nu när Sam hjälpt sin cancersjuka fru, Alice att dö.
Honungsyoghurt med blåbär, hallon, mosad banan och russin.
Andra avenyn, Gregers fru är lika värdelös/bra som jag i Höga Klackar & Vassa Slipsar
Toning betyder alltså att färgen aldrig går ur.
Jag har godis/glass/chips/FIKA förbud.
Det har varit snöstorm i Visby och det är säkert jätte kallt ut. Arktiskt feeling säger en hemlig källa.
Sweet Kissing In The Moonlight, har på nåt konstigt vänster satt sig i mitt huvud och jag förstår verkligen inte varför jag tycker den är go och fin. Pappa skulle ha varit stolt över mig.
Dumt att det är snö och kallt och att jag är förkyld, när man planerat in diverse träningspass.
Flo rida med Right Round, Nas ft Keri Hilson med Hero, Beyoncé med Halo.
Jag vill grilla.
Ben o Jerry glass, cookie dough har jag tänkt på i några vändor. Men mannagrynsgröt är kanske samma sak.
Glassbaren nere i hamnen har öppnat. I mars månad. Det känns lite fel.
Nu fastnade jag återigen i glass träsket.
"Mitt namn är Rikard Lind. Jag är 19 år"
Apotekskillen är tillbaks. Med besked. En ära att få dansa brevid honom och de immade fönstrerna på Hamnplan.
Varför tänker jag soltorkade tomater?

vaniljbulle.
Love L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0