You were

Jag hade gärna fått höra detta från dig. Du kanske sa det, men jag hörde inte för alla stora tunga väggar som du satt upp innanför dig själv. Nu kan jag bara chansa på att du kände så, för du kan inte komma tillbaks och säga det. I en saga kanske, i den saga som jag alltid skrev som handlade om en stark och kärleksfylld familj ute på landet. Frisk luft, kor som betade på färsk grön mark, en röd stuga med vita knutar och en alldeles närliggande sjö. Familjen på fem som lekte och skrattade förbi dagarna. Och det känns fortfarande inte verkligt. Jag kan fortfarande inte fatta att det som hänt har hänt, nu när det snart gått 2 år. Det är kanske mitt sätt att fortfarande vilja ha dig som pappan som du aldrig var för mig.
Men jag hoppas att din vän och förebild Elvis, kunde hjälpa dig med ditt inre. Och hjälpa mig, även fast jag kanske fortfarande förnekar att jag ville ha Elvisfilmen som 6 års present när jag har för mig att det var en My little Pony figur som stod på önskelistan.

Maybe I didn't treat you
Quite as good as I should have
Maybe I didn't love you
Quite as often as I could have
Little things I should have said and done
I just never took the time

You were always on my mind
You were always on my mind

Maybe I didn't hold you
All those lonely, lonely times
And I guess I never told you
I'm so happy that you're mine
If I made you feel second best
Girl, I'm so sorry I was blind

You were always on my mind
You were always on my mind

Tell me, tell me that your sweet love hasn't died
Give me, give me one more chance
To keep you satisfied, satisfied

Love L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0