Let's go find a new adventure

Ja precis. Idag var det skolavslutning. Vilket var sorgligt men nu ska jag få åka hem till staden med alla wannabes och mannen med käppen. Katrineholm. Och på söndag ska jag få nypa kind, stjärt och allt jag får tag på när det gäller Pelles mjuka kropp.
Jag blev oerhört kissnödig idag och skulle gå genom halva stan med den paniken. Men jag klarade det och det var fanstastiskt skönt.
Det blev något jobbigt när jag var "tvungen" att plocka ner alla mina tavlor och min färgglada personlighet från mina väggar som blev alldeles tråkiga och tomma. Men den mentala resan har tagit sitt tåg bort. Och nu är det rätt så lugnt. Snart kommer bror och syster. Bror har aldrig varit på Gotland och han kommer inte ens spendera 24 timmar här. För bil ska fyllas. Men om familjen Eriksson (med c eller k) i år satsar på smidighet utan Hitler fasoner så kan vi hinna med ett dopp. Jag är ingen badkruka! Så det bör gå bra.
Mor och jag har kupp på g. Lite mitt sätt att säga hejdå till ön och göra nåt galet. Och det roliga är att min mor går lätt med på det. Det är väl av henne som jag fått mitt öppna sinne, bara att vi två hanterar, lite mindre bra erfarenheter som delvis resutlat av vårt fria system, gärna med en näringsrik kopp kaffe och tillbehör.

Nu ska mor och jag fortsätta rocka damm. Men kaoset om inte syrrans bitchighet gör sig synlig, är snart ett minne blott. Hoppas bara att inte min vistelse på ön blir det.

 Love L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0