I'll come back and beat you up. In the kitchen on the floor. Lala.

Från pms där jag är förbaskat förbannad, arg och smått galen den här gången, med mellanlandning på panik och rädsla för magsår (ja det är en uppsats som klämmer ihop mig till liten människa) till att jag sitter och grinar en fredagskväll. Det är inte för att jag är ensam för det är jag ju aldrig direkt, så det får nog vara att jag blev berörd av Mariettes kärlek till sin partner. Det är nästan lite tragiskt att jag känner stor kärlek till en vän, som jag inte kan få på det speciella viset. Han finns starkt i mitt hjärta och när vi kommit fram till tatueringsobjekt då ska vi banne mig göra det.

Om vi ska tänka materiellt, vad ska jag önska mig i present och julklapp? Syrran ska ju bjuda mig till england i april tillsammans med mor och henne förstås. Det är en förjävla härlig julklapp och jag längtar till resan. Det blev ju nästan som en tradition att med familj (Pelle och Hurtig ingår i det fina sällskapet) åka utomlands vilket blev grekland/kreta ett antal ggr. För min del blev det 4 resor tror jag nog.

Ja nu blev det tårar åt Reza som fick se sin mamma. Jag diskuterade med syster (ja hon är ju verkligen inte pigg på mornarna) att jag är så glad över att vara nära mor igen. Vissa stunder var ju förjäkliga på gotland, men jag är inte i det läget att jag sitter fast vid min mors sida och att jag behöver ha hennes pyjamas hos mig när jag sover hos mina vänner. Det är INTE i det läget.
Men min mor är mor till mina vänner. Och vi är berikade eller så lider vi, av samma karma, beroende på hur man ser det. Det är inget fel på den slags karman förutom att vi kanske inte i alla lägen får tillbaka allt det vi ger till människor i form av lyssningar och annat fint.

Jag fick ett brev för en tid sedan. Det visade sig att jag inte hade något att oroa mig för. Ibland har man tur. Det är ju trevligt.

Om man kanske skulle börja brevväxla med någon när det finns tid? Det gjorde ju Bo och hennes föredetting, innan allt.
Men jag blir lite passiv (jag passar på när jag känslostormar på många plan) på okända killar som tror att den här bruden som ser trevlig ut på kortet kan ge mig sitt nr rätt upp och ner för att jag har tagit en bild på mig i badrummet? Eller att vi kan ju lära känna varann för att jag sett dina bilder och du vet typ nada om mig för jag är så intetsägande med mitt kort i badrummet? Borde vi inte gå på bio ihop och mysa? Eh..
Det blir nog ingen bio nej.
Skulle inte tro det.
Ja faktiskt marre, jag har mina kriterier för att vara bohem, och det är inte därför jag är singel. Fan vad jag har hakat upp mig på den kommentaren. Förlåt. Men ja. Jag är inte den don juan jag var i gymnasiumet, och det är ju en lättnad. Den kanske dyker upp när jag är 30 om jag skulle råka bli som alla andra.
Men det vore skönt med någon som kan förstå mig och som inte är bög. Där har vi två kriterier, och de andra behöver jag ju inte nämna om vi bara noterade min födelsedagslista på pojkarna jag kunde tänka dela min dag med. Btw, Martin Björck, är med i tv-serien Guds tre flickor som går på svt 1. Susanne Reuter är helt klart fantastisk. Yes, det är barnprogram, men står det för hela familjen, så ingår alla i den genren.

Jag tror på ett förhållande där man upptäcker mer av varandra och livet än nya sexpositioner. Jag tror på kramar och varm choklad. Jag vågar inte tro på att man kan dansa ihop, sånt är förbaskat känsligt. Jag har faktiskt aldrig dansat med ett förhållande. Men killar som kan dansa riktigt bra råkar också vara de som faller i min karma. Alltså inte straighta.
Det är att dra alla över en kant kanske, men för tillfället ser statistiken ut så. Det är inte mitt fel.
Fast Åke, glidaren no 1, även en något haschrökande kille, han dansar sjukt. Och sjukt fungerar oxå. Nästan som modern dans. Så länge det inte är något knäsving ala mr Eriksson.
Som sagt känsligt.
Hygien och god parfym. Ja nu börjar jag visa en viss kräsenhet kanske. :) Då passar jag på att tilläga snygga skor.
Herrskor är mumma!

Jag kan nog önska mig parfym, converse skor, klocka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0