Yellow lights mean slow down.

Sexig ustrålning och att välja rätt vilken Clariton hiss som ska komma ner först. Det är ju läckert. Lika läckert som kombon plopp o laktritzbåt.
Min vän Miiikey (jag är den enda som får kalla honom det), still going wierd i visby drömde precis om mig. Haha. Drömmen (håll i er) var som så att att jag gav honom ett regnbågepussel. Den första biten var blå och jag hade röda skor.
Lika intressant som det lilla nazistgäng på 10 pers som precis undkommit polisen som jag fick sällskapa med på tunnelbanan, innan jag nådde Clariton hotell. Ja samma hotell idolerna bor på, men de är i malmö nu. Så nej ingen Erik med hem.
Det är jobbigt att titta in i andras ögon, och inte känna någonting när jag kände allt i dina.

Vem var idioten som kom på dealen att den som är perfekt har allt? Vad är allt och vad är att vara perfekt? Är det meningen att alla ska kunna platsa inom den ramen som lika gärna kan va stängd som öppen?

Jag skulle inte våga väcka dig.

Usch.
Ja då är det snart att gå och lägga sig, för att infinna disciplin att råååå plugga hela söndagen innan det är dags för söndagsbio.
Men nu får det bli lördagsnatt mys med nyfunnen och därför mycket bra musik, som så småningom kommer rekommenderas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0