My heart in my mouth

Det är intressant hur ett brev kan ändra ett helt inlägg som jag på sätt och vis hade förberett men jaha.. Ja då är det väl bara att gå och kolla upp det hela, det är ju svårt att lista ut saker så här kl halv tio.
Nu tappade jag ju delvis tråden, och inte bara för att syrran vill påpeka att det är jobbigt medan jag ser det som ett till uppvaknande att bjuda på liksom.

Ibland krävs det sina knäpps för att vakna. Ett knack i pannbenet. Och så plötsligt kanske jag insåg vilken fin vän du är. Och inget annat. Och det är det som jag faktiskt jag vill ha. Och inget annat. Att jag behövde allt det där jobbiga och inte behöva gå min väg och vara dum i massa situationer. Att det kan få va precis såhär. För det är det jag är. Det finns inget att hata, och inte heller en korg full med insikter som har dumpats vid Dojj stationen för att vara en hederlig amerikan att bygga upp sitt försvar.. Och inte att jag behöver slänga mig direkt på nästa heting på tunnelbanan och bli världens starkaste människa just bara för att jag kan. Målet är inte att det ska vara ett mål. 
Att få lite ordning är däremot ett krav jag har. Och med John Mayer och Aretha Franklin med sitt gyllene beskydd kanske det sker. There is no limit dojj får hållas i styr ett tag. Vi kan leka med henne nån annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0