Every word you spoke was not meant to me

Om jag upplevde att det var mycket förut, så är det ingenting emot vad det är nu. Nu börjar jag förstå hur andra människor känner och har det. Definitivt.

Jag tror det kan ha skett ett missförstånd med ett blogginlägg. Man ska inte ta mig allt för mycket på orden och bli rädd eller vad du nu kan tänkas tänka. För tänker gör du nog eller så är du bara jätte konstig. Och det är ju tråk om det ska va så.

Me love my mason (min  nya telefon som det inte finns något att mobbas för). Inget annat har jag tänkt droppa. Vi vet ju att ens börja nämna något alltid straffar sig.

Mor köpte mig en hamburgare på torget idag när vi sågs som hastigast i Kattne. Det var det mumsigaste jag någonsin förtärt. Eller ja nästan. Men så värt, när man 'ätit en toastbit o druckit kaffe för hemskt många timmar sedan.
Jag är fortfarande mätt om vi säger så.

Adam Lambert, mannen som ger mig orgasmer för tillfället. Inte med att hångla med andra män på scen och bli väldigt smekt mellan benen av dansare med intressant karaktär. Utan med sång.
Vi kan nöja oss med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0