Poison

Magsår. Inte kul. Inte heller kul när vi först trodde att det var matförgiftning. Om nysningar är nära döden upplevelse, hur ska jag kunna jämföra detta tvångsdrama inom mig? Jag kunde inte sova, och jag var verkligen tvungen att sova mina 2 timmar och 50 minuter, för att sedan packa och dra iväg på filminspelning. Det blev ingen film. Mor fick komma hem till oss, stå på avstånd och betrakta mig, den bleka figuren.
Jag mår fortfarande inte ok, men ska försöka sova snart, och kanske kan jag få det lugn jag inte haft på länge.
Imorgon får vi se vad som händer. Jag ska gå och förbereda min dansklass någon gång under dagen, och slå in ett paket.
Min uppsats är klar, så nu är det bara att gå in på nästa uppsats som ska vara inne den 24 nov. Det är magsårsäventyr.

This is it, igår med Stasia och Äckan. Emotionellt värt. Äckan kunde inte sluta tjata om hur mager han var. Ja hon är inget fan och förstörde hela begravnings ceremonin för mig med elaka och vidriga kommentarer. Trevligt. Not.
Stasia som vidrört king of pop var totalt inne i filmen. Jag insåg att om jag hade sett föreställningen hade jag varit mätt för livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0