A song for a heart so big

Jag tror att det vi upplever i barndomen speglar vårt senare liv. Att saker och ting kan förklaras, eller ha ett sammanhang utifrån det perspektivet.
Jag tänker inte rabbla upp det jag vet stämmer överens med min teori.

Fick höra idag av Karin innan vi gick på Circus Alfonz fantastiska show att hon, när hon läst min blogg fattat väldigt lite. Jag är medveten om att vissa partier är oerhört kryptiska och verkligen menade för enskild person att kanske förstå. Men ibland behöver det inte alls vara så svårt. Inte alls faktiskt. =)

Är det här platsen
Jag kan finna ro



Lägga ner mitt huvud
Och våga känna tro

Är det här tiden
Jag väntat på
Säg att jag har fel
Så ska jag gå

Är det här platsen
Där man får en ny chans
Det har varit en lång väg
För att komma fram

Är det här året
Då allting vänder
Steg för steg
En dag i sänder

Love L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0