I know there is a lot of stupid girls in this world, but I don't want to be like them.

Så glad att jag fann dig, så glad att jag fann dig här i mitt liv.
Ingen kan se mig som du gör.


Och snart är det höstlov (v 44) och då ska vi gnugga näsa, my little pelleponk! Då blir det Frostbiten, Linas Kvällsbok, Mean Girls, Mysteriet på Kyrkogårds ön och din favvo, Lilla Kycklingen. Eller ja, vi håller ju aldrig det vi lovar, förutom inbokning av roadtrip ala Nyberg på självaste fin lördagen. Jag ska på bandy på fredagen. Haha. Så lagom värdelöst, men brorsan gillart, och har man gått en gång så kanske man har ställt upp tillräckligt.
Mor har varit här idag, över dagen. Hon var verkligen förträffligt vacker. Topnotch mooootha som inte blev så fruktansvärt glad när vi gled in på apoteket på söder, och medan syster och mor tittar på nikotinprodukter till syrrans jobbkamrat tittar jag på rfsl:s produkter av intimskötsel. Jag hittade ju en utmärkt deodorant eller en slags cooler som man ska använda efter sin intimrakning, vilken fin grej tänkte jag, men mamma sa att hon skämdes över mig.
La läcker klänning som vi såg i förra inlägget är dagens inköp. Klänningen som är köpt för den stora festen på Stjärnholms slott. Det roliga var att jag innan, hade på Bikbok provat en klassisk och vacker vit spetsklänning, men så blev det den här röjjiga från vår favvokedja.
Idag var dagen då jag råkade stötta ihop med bekanta, i staden med 2 miljoner. Kävesta Lina inne på café Tullys på söder, pelles vän o fd sambo ( ja de delade egentligen bara lägenhet ihop) "Sugardaddyn" (det är i övrigt i den lägenheten som Kaka till Kaffet spelades in), den otrogna jäveln Robin som har fast förhållande men försöker rätt så mkt med annat (inga namn nämnda) och mor missförstod och trodde att vi kände varann på riktigt (eh nääää), och så Karla (en av medlemmarna i redaktion bingeby) när vi precis lämnat av mor vid tåget och skulle lattja iväg hemåt.
Plus Lill Adam, som trodde han såg mig på Nk och skulle med all sin makt få med mig ut på vinkväll. Men vad gjorde Dojj. Jo hon tackade nej. En dojj som tackar nej till strössel måste ju vara en dojj som pluggar en hel helg. En dojj som avböjer en otrogen jävels försök är nästan ännu bättre.
En dojj som har hittat sin fuldans stil till den bästa låten av dom alla,
http://open.spotify.com/track/1bai6pFJIiOVMooItMvdLM

Puss.




Kommentarer
Postat av: Martin

Något utanför ämnet men har du sett RFSUs reklam på TV om intimrakning? Själv anser jag att reklamen är något difus.

2010-08-17 @ 11:48:19
URL: http://www.intimrakning.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0