Am I the one who will fall behind?

Ja, jag dampbloggar. Så kallas det tydligen när man klämmer av flera inlägg på samma dag eller kort tid. Och där glömde jag för en sekund sen vad jag skulle lätta mitt hjärta om.
Men jo.
Från ingenstans, när jag hamnade ute i hallen för en stund sen, kände jag en uns av herrparfym. HERR. Nej jag är inte glad i byxan men om det är nåt som jag lätt kan förälska mig i så är det herrparfymer och dialekter. Och det var ju en trevlig liten pust det där.
Jag skriver om peruken. Det tar tid. Men det går mycket bättre än att skriva om manteln.
Imorgon, eller ja om några timmar glider morsan förbi. Hon kräver fika direkt. Inte helt oväntat.
Jag pumpar pochahontas hits. Syrran tillbringade förut kvällen med att titta på Inlåst på tv 4:s hemsida. En fredagkväll liksom. Nu klämmer hon av att sörja vår Stephen Gately även kallad min kille, på youtube. Min kille ja. I den kategorin har vi även: Mattias från EMD och Nicky från Westlife. Och så Stephen som inte längre är med oss. Fina grabbar, framförallt Mattias som är något av den tråkigaste personen i Kändis Sverige. Det märks att han är 28. Det märks inte att jag ska fylla 23. Men det är vid få tillfällen jag ser på människor för deras ålder. Dock, när man är trist och grå, ja då får man lida.
Erik Grönwall. 
Om jag inte får nr 2, så kan jag ta honom.

Jag är inte bara french connection. Jag är vit choklad också. Eftertraktad av Marabou.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0