Candy

Hej.
Jag fyller ju 23 i år. Och eftersom att jag inte hade nån sweet 16, så har vi nu kommit fram till en liten lista som självklart kräver sin uppdatering. Att pandang är den givna artistduon som ska uppträda på 42 kvm, är ju helt klart gott ställt!

Jag kan tänka mig en eller två av dessa som the company of the day.
De kommer inte i någon särskild ordning, det vore orättvist.
Ian Somerhalder Afasi Matt Czuchry
 Erik Grönwall Katherine Moenning Milo Ventimigla

Brandon Stoughton Erik Johansson Hampus Björck

Lee Ryan Luke Pasqualino



Kommentarer
Postat av: Anastasia

kate moenning är min! du kan få alla andra som company of the day .... men moenning är min :) jag kan dock tänka mig att dela mig, din födelsedag till ära och allt! :D <3

2009-10-18 @ 23:16:06
URL: http://inanothertown.blogg.se/
Postat av: Isa

Hahahaha jag känner inte igen en enda förutom Hampus Björk!! haha. Mamma är gammal. Att den enda jag känner igen var med i typ den första såpan på TV4. Som sagt, mamma är gammal.

2009-10-23 @ 18:22:19
Postat av: haggan

omg, erik johansson, ERIK JOHANSSON!

2009-10-27 @ 21:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0