Nothing is broken

Jag läser en bok om hur man ska studera rätt. Familjen tyckte jag behövde läsa den. Jag inser nu att jag behöver läsa den. Min gata på p3 gör mig irriterrad. Dessa två programledare gör mig... urg. De kan länge prata om något som verkligen inte har någon betydelse. Blä och håll käft. Sen skulle jag också kunna stänga av. Eller så kunde jag bli programledare.
Imorgon ska Helene på den stora balen, eller ja middagen. Jag är inte bara ideel och snäll, jag bär inte bara runt på hennes klänning från Katrineholm ända till Abra, jag kommer även gå upp tidigt på morgonen för att göra henne splendid vacker.
En 23 årig man har lagt upp sitt kön i erigerat tillstånd på helgon. Han skrev till mig. På hans sida, berättar hans presentation att om tjejer inte vill kröka och är pryda så är det inget för honom. Han skrev till mig. För jag ser antagligen inte ut att vara pryd och gillar att kröka. Jag går in och kollar vad det är för jävla idiot. (Det finns jävla idioter och de finns de män som är svin) Den här var helt klart en jävla idiot. Som då har lagt upp sitt ståtliga kön. Jag anmälde bilden. Någon/några hade redan hunnit före, helgon berättar för mig att deras crew inte än, har hunnit behandlat den första anmälan.

Jag förstod faktiskt inte. Vad alla tyckte var så bra. Men jag är inget tonårsluder. Så ja, mobba på. Markus Krunegårds Jag är en vampyr, är nästan ett mästerverk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0