So sexy, it hurts.

Haha ja. En Micke knuff på Lilla Krog är minnesvärt av någon anledning. Brukar han knuffa bruschors lillasyrror? Najjan, uttrycket jag helst gör mig av med, men som Pelle ofta säger. Liksom "suuuuuushi också" som jag fortfarande inte fått någon förklaring på.
Vi var på Lager 157 igår, trion. Syskonen Nyberg and the dojj intog. Upp förbaskat tidigt, lite senare drog vi med Pelles termos i full fart och med hits for kids 6 i stereon. Vi var redo för shopping. Vilket det blev, mer eller mindre. Och ett par snajsiga glasögon, lite oväntat men hajpt. Spontant som jag.
Sen blev det en kik in på HM som Pelle ratat väldigt grovt, men jag var impad faktiskt. Det ser bra ut, fina grejer och det känns väldigt smart! In med carlings och ginatricot och man kan leva i Kattne for real. Om man vill!

Mor bjöd på berikande information som vanligt. Inte så mycket med att män är svin, men givetvis användbar information och sånt som andra med all säkerhet aldrig pratar om vid middagsbordet. I alla fall inte med föräldrar.

Harrys-de stänger när fan de vill. Så, då var det utrett, efter ett antal sms till människor och någon med vännen harry.se
Där var vi. Och ett antal idioter. En man på 37 som stirrade in stjärtar och en lebba som skulle åt mina glasögon. Never.
Marre, Pelle, Dojj reunion. Pratade om de gamla goda galna tiderna, upptågen och framtiden. Framtiden som i att prata om lördag och mina planer som jag droppar lite lätt för vissa. Vet inte riktigt vad mor kommer tycka. Hon tycker i övrigt att mina glajjor får mig att se ut som en mellanstadielärare som närsomhelst kommer strippa för sina elever. Pelle tog det som en komplimang.

Ja klockan sju gick jag upp imorse i Laggarhults hemmet, där mor och far Nyberg redan var vakna, ja jag kände detta på kaffedoften som hade äran att sprida sig till övervåningen. Brilljant klar bar jag mig iväg, trött, till ett 42 minuter försenat tåg. Vi har haft ett berikande möte i Sthlm om Tends, Reunion fest på Stjärnholms slott med planering och budget. Fika ingick. Välbehövligt. Igår innan utgång klämde jag av oväntad baletträning med mor (hon var placerad i köket mitt i matlagning) och sen styrketräning. Satt fint.
Snart är jag hemma i ett höstigt Kattne.
Festen fortsätter.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0