We are going on a summer holiday if you wanna go with Sven.

Jag skulle väldigt gärna vilja ursäkta gårdagens/nattens intressanta upptåg med att det var uppdrag.Tyvärr är det ikväll sånt ska ske. Ja fy fan. Från beige äcklig byxa, till mitt schyssta fall på Harrys (en viss 6:a vodka cranberries) till att man leker burken på Kuriren där jag nästan hade fixat praktikplats men lyckades ta in obehöriga. Är det kanske läskigt att jag kör med there is no limit? Stackars sportjournalisten som jag playade. He will hate me om han minns mitt för söta utseende. Jag är tydligen för söt för att jobba med radio. Jag kunde lätt ha jobbat med det imorse, när jag och min vän Bakis stegade försiktigt ner till föräldrarna Nybergs frukoststund. Igår kväll blev jag en del av familjen, frågan är om jag får behållla min position med tanke på att inte tandkräm hjälpte mig så mycket.

Om cirkus en timme kommer familjen Eriksson bänka sig i vinterskrud för att inta KVBS efterlängtade match. Så trevligt! Roande! Min brrrror och äckel Erik tar sig några starka på Harrys. Jag ska nog inte sätta min fot på Harrys på länge. Jag ska också nog skita ganska bra i dig, och antagligen gå vidare i livet påtagligt. Eller ja inte så där starkt att det krävs en Marre. För du är inget svin.. Du är bara du. Så smidig jag är, när människor inte svarar på sms.

Bella, my idol. Vi kirrar hösten- me promise. Lyckas jag överleva, lyckas även du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0