It's in my skin. Well, I felt it strong. And it woke me up a bit.

Mix.

Idag var det tydligen småbarnens (den irriterrande åldern när de verkligen inte kan sitta stilla eller hålla käften) dag på tunnelbanan.
Idag blev jag kallad geni av min dansvetenskaps lärare när jag berättade vad jag har för idé om uppsats, och det var innan jag markerade att jag inte är som alla andra.
I förrgår dog my first boyband lover (nej det var inte jag som gjorde honom bög) Stephen Gately från Boyzone.
Han dog i sina spyor som då kallas natural death. I will try not to do that.
Idag påstods det att det har dykt upp snö tendenser på stockholms mark. Never säger jag.
Igår kväll gjorde jag min första läxa ordentligt och prioriterade lite bättre än tidigare.
Senare idag när jag slumrat lite och släppt hur jag ska inleda alla uppsatser, så ska jag leta informationen om manteln som jag tänkt forska om.

Ishavsblå kommer bli en duett. Antingen kommer jag få tag på en dansarkille eller lämna ut dansen till två dansare som går på Danshögskolan. Ishavsblå har bytt musik. Muse betyder lite för mycket, för många inblandade. Även utgångspunkten har förändrats. Varför meddelar jag er detta egentligen?  Jag brukar faktiskt inte prata så intensivt om mina dansprojekt då det 1. inte är många som bryr sig. 2. mina illusioner är svårbeskrivna. 3 väldigt personligt att tala om.

Och så den stora fyran. Jo, det är lite knepigt att skriva nu när man mycket möjligtvis har eyes on me. Eller kanske inte knepigt. Jaja.

Jag har köpt en söndags promenads klänning medan mor ser det som en klänning att ha på sig en varm sommardag med bris i London.

Nu fyller jag ju inte år på ett tag. Men den icke materiala önskelistan (ja jag kommer så småningom byta bort mitt mobboffer och då talar jag inte om Astrid) har jag knåpat på sen jag kom på, mitt i en hall, vad jag skulle behöva. 1. Roadtrip. Inte en sån roadtrip som man tar med sina vänner, dricker vin i tetra och besöker olika platser. Utan jag vill bara ha lite höst/vinternatt, väg med mycket skog runt omkring, ett duntäcke att gosa in sig och lite radio på låg volym.
2. Ett klick.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0