Pour a little salt (and say) we were never here

En 32 årig man skrev till mig på helgon. Han undrade om inte kunde få bli min lilla hemliga slav/bitch/asslicker.

Per Gessle har tydligen skrivit en låt som heter "jag pratar med min müsli"
Gör så du så pratar jag med mina vänner.

När jag på gotland blev (vilket jag fortfarande är) hypad på den brittiska serien Skins, kollade jag upp all härlig musik som är med o hittade sen ett flertal av låtarna på spotify. Favoriten är Twilight At Carbon Lake med Deerhunter.

Det här är verkligen ett gott o blandat inlägg medan jag på allvar (ja det här är en studiepaus) kommer igång med mina universitetskurser.
Sån är jag, lite bus o sweet men det finns också ett stort allvar o ett djup som nog inte alla har eller kommer få ta del av.
Samtidigt som man själv utforskar vilket kött och blod man är så är det skrämmande att bjuda med någon på den resan.

Nu hittade jag något riktigt fint.
Kings of Convenience.

Love L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0