And that's the way it is

Jätte mycket folk i vagnarna så jag o kanske 15 -20 pers stod o trängdes o det var svårt att hålla fast sig vid något. Jag känner en hand pillrandes mellan bena, väldigt nära mitt kön, det känns olustigt, jag är naiv först o tror att det kan vara barnet bakom. Men personen slutar inte röra, o det går närmare mitt kön, o det känns mkt medvetet o mkt obehagligt. Jag upptäcker vem det är, men jag blir chockad, rädd o vet inte vad jag ska göra de närmaste minutrarna. Jag tittar dessutom i en annan vinkel o lyssnar på musik så jag ser bara honom i ögonvrån, det enda jag kunde göra var att skrika, men det gjorde jag inte.
Det blir avstigning o vi blir något färre, så jag kliver in mer i vagnen, o tror att han är borta, o det virvlar massa tankar i mitt huvud, typ vad ska jag göra, vad ska jag göra. Och plötsligt känner jag en hand igen, strävandes mot mig, han försöker låsa mig, så att han får fri tillgång, men jag pressar ihop benen o försöker tänka på annat o ignorera.
Sen kliver han av som om inget har hänt. o jag åker en till hållplats o går sen till skolan. rädd. äcklad.



Kommentarer
Postat av: B

Han ska dö. Fy fan för dom som tar sig friheter och som inte upplever främmande kvinnors kroppar som deras egna. Han ska dö.

2010-01-27 @ 20:33:04
Postat av: jennie

what the fuuuuuck????????????INTE OKEJ!

2010-01-28 @ 16:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0