Peter and me.

Det måste finnas bättre liv än det här, kan inte fördriva tiden så här. O när jag hittar något som är bättre jag svär, får jag chansen, så tar jag för mig. Det måste finnas nåt jag kan pröva på, finns kanske nåt enkelt jag kan rå på. Finns kanske även nåt som en idiot kan förstå, så tar jag chansen, vad det nu bär mig, så tar jag chansen, o lär mig. Många år har jag försakat. Själva livet gick förbi det. dags för allt jag aldrig smakat. jag vill andas djupt och känna lukter, frossa i förbjudna frukter. Jag ska inte tveka, att leva livet och börja leka. Måste gå nu.
Bekymra dig inte om vart du ska gå. om du vet vart du ska gå, går du på.
Kanske var mitt val fel, men att välja var rätt. Jag fortsätter gå.
Om du går fram där ingen har gått, låt dom andra stå kvar där dom alltid har stått.
Hellre på väg, hellre än här, är jag på väg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0