dojj på tråååkhumör

dojj på tråååkhumör



javisst. borta i 4 dar från skolan. instängd som fan. klart alla jobbiga tankar kommer då. sovit dåligt, ätit allt för dåligt o talat väldigt mkt med rääääkan i telefon.

funderar starkt på att skaffa extensions, då borde mor bli glad. hon vill ju att jag ska ha långt hår. men frågan är om jag får shoppa hår, då hon har gett mig shoppingstop resten av året. men jag tror det bara gällde kläder. så hår ska nog gå bra o inredinngsprylar. upptäckte idag att stan faktiskt stänger kl 4. men jag orkade inte med att ta det idag. lyckades hamna på systemet, funderar på att göra en bridget jones ikväll, i all min ensamhet.

ser verkligen inte fram emot vår redovisning på onsdag. ritkigt orolig för hur det ska gå med vår Lena J grupp. dessutom är ju alla sjuka. underbaaaart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0