sjuuuuk

sitter o lägger upp massa "gamla" kävesta bilder på facebook. mycket kan ju hända på ett år, därför känns det längesen.
känner för nåt äkta, även fast du e otroligt fin, så känns det inte rätt just nu. men jag tror du fattar det. söööt.
fråga olle alldeles strax.
nån från lunar försöker ragga på mig stenhårt. jag blir bara rädd näe hehe snarare lite lätt äcklad. han e ju yngre.
sånt kan va lite smått irriterrande. speciellt när de fortfarande går på gymnasium.
men han gillar ju choklad o julmusik, precis som jag... har han precis konstaterat.
i helgen kommer boooo!
yeah!
lovat mor att inte shoppa nåt mer på resten av året. oh my god. hur ska det gå???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0