såhär nattetid

står jag o koreograferar i mitt hem på 25 kvm. vi snackar lite yta.
men, nu är inledningen gjord. det bästa med det här, är att det är helt en spontan grej som jag o karla diskuterade lite lätt. inget med skolan alls. o så håller jag på 100% mitt i natten. men så är jag lite konstig också.
låt; roxette-it must have been love (Christmas for the broken hearted)
underbar låt. egentligen låter den som orginallåten bara att det är lite klockspel i början o att det säger christmas nån gång ibland. härrrrligt.
jag sa till karla att den skulle bli lätt, i anda med 15 årig hobby jazzklass.
nu så här i efterhand, är det jazzig balett med moderna inslag på professionell nivå.
hehe.. så det kan gå. ska repa lite innan jag går o lägger mig.

balett imorgon o så kommer susanne tillbaks. yeeees!
pöss alla jag bryr mig om, ni vet vilka ni är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0