Klockan 4 på morgonen

Inser jag att det enda pojkbandet som ALLA medlemmar var snygga och fick sjunga var ju 5ive.
I samma veva inser jag, 10 år senare, vem utav dom som faktiskt är snyggast. För tio år sen var det här viktig information i de sociala kretsarna, så jag förstår att jag blir direktplacerad i töntfacket p.g.a. det här uttalandet. När jag nu tänkte tönt, kom jag också på vad han heter.
Scott.
Killen med den högst komplicerade frisyren.
Spik-frisyren. Mycket hårgelé.

Det hela började med att jag för några timmar sen skulle kolla på lite Mamma Mia The Movie material på youtube. Den bästa låten från musikalen är bl.a Lay Your Love On Me (enligt mig) och vad hittar man inte då, om inte en fruktansvärd version av Steps. Vips så kollade jag på andra liveframträdanden och hemska dansnummer av den brittiska popgruppen. När jag ändå var inne på det spåret så blev det också fin stämning tillsammans med den läckra gruppen S Club 7. Det påstås att de är brittiska. Men jag har hela tiden trott att de är från Australien. De känns så exotiska. Vore tråkigt om jag levt på en konstlad lögn. Sen kom jag och tänka på ett fint band, även kallat, videotape, som vi har hemma, från Smash Hit Winner Poll Party.. nånting. Massa bra 90-tals artister på det bandet. 5ive t.ex. Som gör entré på scen genom att dyka upp från underjorden. Tillsammans med en stor grupp dansare. If You Getting Down.
Så denna morgon tillägnar jag Scott.
Och givetvis de andra i gruppen, som säkert fläskat upp sig nu och som inte alls är attraktiva längre. . Men det låtsas vi inte om. Inte nu klockan kvart i 5 iaf.


                                                                                                   


                                                       

♣♥♦ Love llLouise
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0