Jag är väldigt imponerad av mig själv

För jag trodde seriöst inte att jag skulle gå till skolan. Alla dessa mentala hinder på morgonen. Gå upp ur sängen är svårast, att jag inte äter är väl nuförtiden en vardag. Men jag klarade det. Jag ska verkligen intensivt försöka  gå till skolan hela veckan nu. Dessutom e det nyttiga veckan nu, Inget fika o mycket träning. Hitills har det väl gått bra, men svårt lär det bli imorgon då det är mitt i veckan. Fast vi har sagt fruktsallad, inget socker o verkligen inte nån jävla vaniljglass!!

Imorgon kommer mamma. Det ska bli väldigt trevligt att se henne. Men v 9 e det sportlov o då ska jag hem för att träffa den lille Axel. O träffa mina älskade vänner i Norrköping. Alldeles för länge sen. Men det är väldigt tråkigt att jag missar min Sparv, för vi har lov på olika veckor. Vå får helt enkelt hoppas på påsklovet. Då kommer ju elefanterna fram.

Nu när man inte har så mkt pengar o lever samma liv som de andra, så inser jag att jag är/var verkligen usel på att ta hand om mina pengar. Men jävligt bra på att slösa bort dom. Varför har jag åkt så jävla mycket taxi för? Min syrra har ju alltid förutspått att jag nångång kommer vara med i Lyxfällan. Men då kommer jag ju iaf vara snygg i tv.

Jag har kommit fram till att jag sällan är arg, o när jag är det får jag panik. Nästan som att gå in i väggen. Farliga grejer.

På fredag kommer min Morrgis. Tillsammans med en hink. På tisdag har vi varit tillsammans i en månad. =) O på samma dag ska jag tillsammans med Nojjad gruppen framföra vårt dansstycke Givetvis. Strålande.
Det e alltid jobbigt att visa för sina nära o kära, nåt personligt som man har jobbat med. Men det här är ju ändå första gången han får se vad jag egentligen gör på min utbildning.. det seriösa jaget. O jag är rädd att ja.. att han kommer dissa det så jävla hårt. Kanske inte jävla.. men ja.. nåt i den stilen. Eller att han säger det värsta man kan höra; asså jag fattade inte det djupa i det

Marre har fortfarande inte dykt upp. Ska nog be Helena ringa henne.

Nån från Lund har ringt mig. Spännande. Men jag missade samtalet.

Puss

Kommentarer
Postat av: Sparven

Du är en underbar skapare, don´t forget :)

Och du kommer givet att vara DEN SNYGGASTE i TV :)

2008-11-27 @ 14:23:03
URL: http://pelleponken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0