nu är jag här kvinnor i Korint

sportlov i Katrineholm, när ingen annan har det. Inte så fruktansvärt kul kanske. Får se om jag tar mig till Dud o dansar lite idag. Annars e det att betala räkningar som gäller.
Fan. syrran har ätit upp min goa chokladglass. ibland... ibland.. e det så skönt att vara själv hemma på gotland!!
Mor e ju en väldigt orolig mor, som bad min brors vän Johnny att följa mig hem igår kväll, Katrineholm, e ju farligt nattetid.
Men hon e söt, o som Johnny sa, så får man vara glad att hon bryr sig. O det e ju sant.

I want my honeyboney

Shoppade lite lätt i vår tråkiga stad igår; en resväska, en jättesöt klänning  o lite sköna tights. Var nära o köpa Hilary Duffs parfym, men det e ju Hilary Duff. Inte så värst kul, Men den luktar ju så himla gott. I-landsproblem, jag vet.

Imorgon drar jag till Örebro. Det hade varit trevligt, om det hade varit lika fint väder som det var igår. Det e ju så jag minns fina Örebro, med en massa sol o fågelkvitter. Måste chinga på Java, mitt favvo café. Ta en liten shoppnigtur. Träffa Marre, o sen gå ut, e väl tanken. Det var så länge sen jag träffade Marre. Fast det var mer längesen jag träffade Martin/Margot/Mini-Lungan...

Han e världens bästa Martin. Den roligaste killen ever.
Es3a, e o kommer alltid förbli den bästa klassen ever! Tack för att ni finns! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0